For Users



“ံHWH ဥံဳ ေပးစာ၊တိုင္စာ၊ရင္ဖြင့္စာ က႑”သို႔ သတင္းမ်ား ေပးပို႔လိုပါက hwhforandroid@gmail.com သို႔ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါျပီ။ ေပးပို႔သူမ်ားအေနနဲ႔ အမည္၊ လိပ္စာ၊ မွတ္ပံုတင္ ဖုန္းနံပါတ္ အျပည္႔အစံုကို ထည့္ေရးေပးေစလိုပါတယ္။ (ျပည္တြင္းျပည္ပ သတင္းဌာနမ်ား၏ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္ ေဖာ္ျပႏိုင္ရန္ ဆက္သြယ္ေမးျမန္း စံုစမ္းႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္သည္) ။ သတင္းတြင္ မေဖာ္ျပေစလိုပါက "သတင္းတြင္မေဖာ္ျပေစလိုပါ"ဟု ထည့္သြင္းေရးသားေပးပို႔က သတင္းေပးပို႔သူရဲ႕ ဖုန္း ႏွင့္ အခ်က္အလတ္မ်ားအား HWH ဥံဳ Adminမ်ားမွ တပါး မည္သူကိုမွ် ေပးမသိေစဘဲ သိမ္းဆည္းထားပါမည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ ပုဂိၢဳလ္ေရးဆန္ေသာ သတင္းေပးပို႔မူမ်ားတြင္ ေပးပို႔သူအား ဖုန္းျဖင့္ တာ၀န္ယူႏိုင္/မႏိုင္ အတည္ျပဳခိုင္းပါမည္။ အခ်က္အလက္ျပည့္စံုေသာ မတိုေတာင္းေသာ သတင္းမ်ားအားလံုး တင္ေပးပါမည္။

HWH ဥံဳ ဗာရွင္းအသစ္မ်ား ရယူႏိုင္ပါျပီ။

HWH ဥံဳ ဗာရွင္းအသစ္မ်ား ရယူႏိုင္ပါျပီ။
HWH ဥံဳ ဗာရွင္းအသစ္မ်ား ရယူႏိုင္ပါျပီ။ တိုက္ရိုက္ Download Link မ်ားလိုခ်င္သူမ်ား အတြက္ HWH News v4.4 http://www28.zippyshare.com/v/56152148/file.html HWH Feel v4.4 http://www28.zippyshare.com/v/32022878/file.html HWH U v3.3 http://www28.zippyshare.com/v/89602710/file.html HWH For Windows XP/7/8 http://www42.zippyshare.com/v/45555730/file.html

Download ဆြဲနည္း

Download ဆြဲနည္း
Download ဆြဲနည္း

Friday, 3 January 2014

ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိသည့္ တဖက္သတ္ေရးဆြဲထားေသာ အစိုးရ၏ ပညာေရးမူဝါဒ၊ ဥပေဒမ်ားကို ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးႏိုင္ငံလုံးဆိုင္ရာကြန္ရက္(NNER) ဦးေဆာင္၍ ဇန္နဝါရီ(၅)ရက္ေန႔တြင္ ေၾကျငာခ်က္ထုတ္ျပန္မည္ျဖစ္ၿပီး သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲ ျပဳလုပ္မည္.။ >>>“ံHWH ဥံဳ ေပးစာ၊တိုင္စာ၊ရင္ဖြင့္စာ က႑”



(၁) ပညာေရးမူဝါဒ၊ ဥပေဒမ်ား ေရးဆြဲရာတြင္ လႊတ္ေတာ္၏တာဝန္ျဖစ္သည္လား၊ အစိုးရႏွင့္ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာန၏တာဝန္ျဖစ္သည္လား ဆိုသည္မွာ ကြဲျပားျခားနားမႈ မရွိျခင္း၊ အခ်င္းခ်င္း ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈ မရွိျခင္း

(၂) ဒီမိုကေရစီမဆန္ပဲ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိသည့္ တဖက္သတ္ေရးဆြဲထားေသာ အစိုးရ၏ ပညာေရးမူဝါဒ၊ ဥပေဒမ်ားျဖစ္ေနျခင္း၊

(၃) ပညာေရးျမွင့္တင္မႈအေကာင္အထည္ေဖာ္ေရးေကာ္မတီ၊ အထူးလုပ္ငန္းအဖြဲ႕ဝင္မ်ား၊ အႀကံေပးအဖြဲ႔ဝင္မ်ားကို အစိုးရဘက္မွ ေရြးခ်ယ္သည့္သူမ်ားသာ ပါဝင္၍ (တျခား) ဒီမိုကေရစီအင္အားစု ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ တိုင္းရင္းသားအဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ အရပ္ဖက္လူ႔အဖြဲ႔စည္းမ်ား၊ ဘာသာေရးအသင္းအဖြဲ႔မ်ား၊ ဘ/ကေက်ာင္းမ်ား၊ သာသနာျပဳေက်ာင္းႏွင့္ တကၠသိုလ္မ်ား၊ ဆရာမ်ားသမဂၢႏွင့္ အသင္းမ်ား၊ ေက်ာင္းသားသမဂၢႏွင့္ အသင္းမ်ား၊ ပညာေရးကြန္ရက္မ်ားႏွင့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ မသန္စြမ္းအဖြဲ႔အစည္းမ်ားသည္ ေကာ္မတီႏွင့္ အဖြဲ႕မ်ားတြင္ ပါဝင္ျခင္းမရွိဘဲ ဖြဲ႔စည္းထားျခင္း

(၄) ပညာေရးမူဝါဒမွာ လိုရာဆြဲထားေသာ ေယဘူယ်သေဘာသာဆန္ၿပီး အားလုံးကို ၿခဳံငုံမႈမရွိႏိုင္ရုံသာမက ဒီမိုကေရစီမဆန္ဘဲ အထက္က ခ်ေပးမွသာ လုပ္ကိုင္ခြင့္ရမည္ဟူသည့္ အာဏာရွင္ဆန္ေသာ အရိပ္အေငြ႕၊ စကားလုံးမ်ား ပါဝင္ေနျခင္း

(၅) အစိုးရပိုင္းမွ အခ်ိန္အကန္႔အသတ္ျဖင့္ ပညာေရးဆိုင္ရာလုပ္ကိုင္ေနသူမ်ား၊ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ ျပည္သူမ်ားကို အျဖစ္သေဘာမ်ိဳးဆန္ဆန္ ခ်ျပျခင္းသာျဖစ္၍ တရားဝင္ ညွိႏွိဳင္းတိုင္ပင္ေဆြးေႏြးျခင္းမရွိဘဲ အလ်င္စလိုအေကာင္အထည္ေဖာ္လိုျခင္

စသည့္အခ်က္မ်ားေၾကာင့္

ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးႏိုင္ငံလုံးဆိုင္ရာကြန္ရက္(NNER) ဦးေဆာင္၍ ဒီမိုကေရစီအင္အားစု ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ တိုင္းရင္းသားအဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ အရပ္ဖက္လူ႔အဖြဲ႔စည္းမ်ား၊ ဘာသာေရးအသင္းအဖြဲ႔မ်ား၊ ဘ/ကေက်ာင္းမ်ား၊ သာသနာျပဳေက်ာင္းႏွင့္ တကၠသိုလ္မ်ား၊ ဆရာမ်ားသမဂၢႏွင့္ အသင္းမ်ား၊ ေက်ာင္းသားသမဂၢႏွင့္ အသင္းမ်ား၊ ပညာေရးကြန္ရက္မ်ားႏွင့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ မသန္စြမ္းအဖြဲ႔အစည္းမ်ားမွ ဇန္နဝါရီ(၅)ရက္ေန႔တြင္ ေၾကျငာခ်က္ထုတ္ျပန္မည္ျဖစ္ၿပီး သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္သည္.။
ေနရာ- ျမန္မာႏိုင္ငံခရစ္ယာန္က်မ္းစာေက်ာင္း (MICT)၊ ႀကိဳ႕ကုန္း၊ အင္းစိန္။
ေန႔ရက္ - ဇန္နဝါရီ(၅)ရက္၊ ၂၀၁၄
သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲျပဳလုပ္မည့္အခ်ိန္ - ေန႔လည္ (၁) နာရီ


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

“ံHWH ဥံဳ ေပးစာ၊တိုင္စာ၊ရင္ဖြင့္စာ က႑”သို႔ သတင္းမ်ား ေပးပို႔လိုပါက hwhforandroid@gmail.com သို႔ ဆက္သြယ္ေပးပို႕ႏိုင္ပါျပီ။ ေပးပို႔သူမ်ားအေနနဲ႔ အမည္၊ လိပ္စာ၊ မွတ္ပံုတင္ ဖုန္းနံပါတ္ အျပည္႔အစံုကို ထည့္ေရးေပးေစလိုပါတယ္။ (ျပည္တြင္းျပည္ပ သတင္းဌာနမ်ား၏ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္ ေဖာ္ျပႏိုင္ရန္ ဆက္သြယ္ေမးျမန္း စံုစမ္းႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္သည္) ။ သတင္းတြင္ မေဖာ္ျပေစလိုပါက "သတင္းတြင္မေဖာ္ျပေစလိုပါ"ဟု ထည့္သြင္းေရးသားေပးပို႔က သတင္းေပးပို႔သူရဲ႕ ဖုန္း ႏွင့္ အခ်က္အလတ္မ်ားအား HWH ဥံဳ Adminမ်ားမွ တပါး မည္သူကိုမွ် ေပးမသိေစဘဲ သိမ္းဆည္းထားပါမည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ ပုဂိၢဳလ္ေရးဆန္ေသာ သတင္းေပးပို႔မူမ်ားတြင္ ေပးပို႔သူအား ဖုန္းျဖင့္ တာ၀န္ယူႏိုင္/မႏိုင္ အတည္ျပဳခိုင္းပါမည္။ အခ်က္အလက္ျပည့္စံုေသာ မတိုေတာင္းေသာ သတင္းမ်ားအားလံုး တင္ေပးပါမည္။ 

No comments:

Post a Comment